κραποστασίδι

οδήγησα τον εαυτό μου στην αγχόνη – κραπ – μόνος – κραπ – μέτρησα βήματα – κραπ – 34 – κραπ: κι ενώ όλα ήταν έτοιμα, Any Day Now 1099 άρχισα να μετράω αντίστροφα: κραπ – άκουσα Coldplay – κραπ – συνέφαγα με τον χάρο και όλους τους φίλους του, κραπ, κι εκεί που νόμιζα ότι κραπ τίποτα άλλο δεν μπορεί να πάει στραβά, κραπ, άκουσα, Oasis ξανά, κραπ: 199τι; σκάψε την ψυχή σου κραπ… ποια; σκατόγερε… οδήγησα τον εαυτό μου στην αγχόνη κραπ τράβηξα όπλο κραπ και κρέμασα την σόλα από το τρύπιο παπούτσι, κραπ, μυρίζει: πτώμα ή ο θάνατος κι όλοι μας οι φίλοι – δείπνο -κραπ με ξένα κόλυβα – ξέρεις κραπ; ναι; κραπ; ναι: σαγαπώ κραπ – κι εγώ: τουλάχιστον έχω εσένα – κι εγώ εμένα – κραπ; ναι; ξημέρωσε; σχεδόν: άκου – ζυγώσανε τα βήματα – σειρά μου: να σε πυροβολήσω αυτήν τη φόρά; μόνον αν μαγαπάς αληθινά… μπαμ – τίποτα: ψεύτη κραπ – σιχαίνεσαι τα άντερά σου – ενώ εσύ; εγώ; κραπ: δεν ήμουν πειστικός; όχι αγάπη μου – κραπ – την επόμενη φορά να φωνάξεις… ή να φωνάζω; κραπ: ας φωνάζω… ΚΡΑΠ – κι αν σε αφήσω να βαρεθείς μέχρι θανάτου; αυτό κραπ θα μου άρεσε: σαγαπώ…

3 thoughts on “κραποστασίδι

  1. η ντροπή ήταν τέτοια που έπρεπε να εκτεθώ κραπ – να γυμνώσω την μουσική ψυχή μου: αμάρτανες κραπ – αμάρτανε κραπ: coldplay? oasis? κραπ; ναι: το κομποσχοίνι – ευλόγησον – κραπ; α ναι…

  2. πήγα σε γιατρό… είμαι σε αγωγή – κραπ… μπαίνω μόνος στην τουαλέτα και ακούω Oasis – και Coldplay… έχω δρόμο ακόμη… ανώνυμος κραπαλκοολικός – να ανησυχήσω;

Σχολιάστε

